Välkommen till min nya blogg!


HEJ! Mitt namn är Anna. Har skaffat en blogg här. Alla andra har ju en så varför inte jag också? Hoppas ni tycker det jag ska skriva här är intressant. Ska dock inte skriva något långt inlägg idag, bara hälsa alla välkomna och presentera mig själv. Jag heter som sagt Anna, är 17 år och bor på gotland sen ett år tillbaka. Kommer från skåne från början. På Gotland har jag en 4a i tingstäde tillsammans med min flickvän Madelene. Vi har en liten katt som heter Havanna. Hon är världens gulligaste. Kommer säkert upp en bild på henne någon gång! Jag går på Donnergymnasiet. Ska börja andra året efter sommaren. Går på linje Hotell och Restaurang. Jag trivs jätte bra. Känner mig välkommen till Gotland och har fått träffa många snälla människor här. Vissa blev jag vän med och vissa hälsar jag bara på ibland :) Det är väl det ni behöver veta om mig. Är det något annat så kan ni ju alltid skicka en kommentar eller kolla min bilddagbok eller lunar. Evighetstecken heter jag på lunar och adressen till min bilddagbok är annanordin.bilddagboken.se. Tack för mig. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: mingla

Hur ofta brukar du blogga?

2008-06-13 @ 11:52:52
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0